Pantofi vintage

Dupa cum va spuneam mai demult, una dintre cele mai mari pasiuni ale mele sunt pantofii ! Dar nu stiu daca v-am spus ca daca ar fi sa aleg intre o pereche de pantofi noi si una vintage as alege clar pantofii vintage. De ce? Pentru ca sunt plini de amintiri ale vremurilor de mult apuse.

Sa gasesti pantofi vintage nu este o treaba usoara, va trebui sa gasiti un magazin, iar daca este un magazin online de haine vintage este si mai bine, lururile ar fi foarte simple, ca si cand ai proba o pereche de pantofi :).  Noi femeile stim sa apreciem o pereche buna de pantofi… mai ales daca dupa 5, 20, sau chiar 75 de ani arata la fel de chic ca in prima zi. Unul dintre cele mai frumoase cadouri primite de ziua mea a fost de la sora mea care mi-a adus o pereche superba de pantofi vintage Manolo Blahnik.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Diana
    Feb 11, 2010 @ 20:18:41

    Oh my God! Sa ii porti cu placere (doh! ce truism…), sint extraordinari!
    Ce n-as da si eu pentru o asemenea „descoperire”…

    Răspunde

  2. hainutevintage
    Feb 11, 2010 @ 20:23:35

    Mersi mult ! 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

