Magazine vintage online

Cred ca am mai scris in articole anterioare despre acest subiect: magazine vintage online si am tinut mortis sa revin asupra lui, pentru ca ma surprinde placut repeziciunea cu care au aparut in ultimul timp acest tip de magazine online, spun ca sunt placut surprinsa pentru ca nu-i consider concurenta pe cei care au un astfel de boutique online, pentru ca, dupa cum spuneam in urma cu ceva timp, este loc pentru toata lumea pe aceasta piata in continua desfacere si mai ales ca fiecare are specificul lui si produse diferite, marea majoritate unicat si pentru gusturi sau categorii de varsta diferite!

Am vazut intr-una din zile un boutique vintage online cu palarii…vintage, logic! 🙂 Mi-au placut mult si cum sunt putin obsedata de genul acesta de accesorii vintage, cu siguranta imi voi cumpara una, doua, trei cine stie cate! Iarasi imi plac foarte mult cele cu  cercei, lanturi, bratari, brose, mai ales, pentru ca daca ai o camasa cu volanase la maini si la decolteu sau dantela, cred ca ar veni foarte bine o broasa mare labaza gatului in mijloc, nu?

In fine, sunt foarte multe pentru toate genurile, mai mult decat suficiente astfel incat sa satisfaca pe oricine.

Va urez mult succes la cumparaturi online si sper ca o sa gaseasca fiecare vizitator al acestui blog macar un singur produs pe gustul lui, iar eu o sa fiu foarte fericita! 😉

Lasă un răspuns

