O pasiune nebuna…pentru genti

DA! Guilty! Sunt obsedata de genti… mari, medii, plic, sport, serviete…orice model de geanta este pe gustul meu. Din copilarie am inceput sa fiu atrasa de genti, ce-i drept la inceput de genti Barbie, un fel de Chanel al adultilor, pe vremea aia, pt ca nu stiu daca sunteti documentate in domeniu, dar acum in trend pt fetite sunt modele precum Burberry, Gucci, Chanel, Prada etc. pt copii, adica , ceea ce vreau sa subliniez este faptul ca inca din copilarie fetele incep sa viseze la branduri de lux…uf!! e greu sa te nasti femeie 😦 !

Sa recunoastem, nu toate ne-am nascut staruri, astfel incat sa primim gratis de la creatori tot felul de lucrusoare scumpe, pe care sa le plimbam de colo pentru reclama ( pt mine staruri se numesc actritele, cantaretele etc. numai internationale, pt ca cele de pe la noi mare majoritate sunt doar niste „tentative esuate” , n-are rost sa insir o lista pentru ca este fff mare) si nici nu suntem platite la fel ca in restul tarilor U.E, chiar daca sincer am merita, dar asta-i dulcea noastra tara, pt a ne putea permite ca-n fiecare sezon sa aruncam cateva mii de euro pe genti. Asa ca trebuie sa ne multumim macar cu o geanta pe care s-o putem purta la cat mai multe tinute: rochie eleganta, tinuta sport, colanti, blugi.  Eu cel putin asa am procedat, mi-am luat o geanta accesoriu perfect oricarui stil vestimentar, bine, sincer , mi-a facut-o cadou iubitul de Craciun, ff dragut din partea lui. Este vorba de o geanta Balenciaga.

Acum ma simt mult mai bine cand merg pe strada, increzatoare si cu capul sus ;).

Lasă un răspuns

