MOST EVER WANTED : Chanel Flap Bag !!

Sa ne amintim fetelor de filmul „Coco Chanel” inspirat 95% la suta din viata celebrului designer cu acelasi nume ! Eu , de fel , nu prea gasesc foarte incitanta limba franceza, mai ales filmele frantuzesti, dar de data asta am facut o exceptie si m-am dus repede la cinema pentru a vedea acest film. Am facut ff bine, iar pentru cele care inca n-am apucat sa-l vada si sunt pasioante de moda, vi-l recomand ! Este uimitor cat de mult a schimbat aceasta femeie moda intr-un timp relativ scurt,  ” haute couture” devenind mai mult decat un trend, ci un must have .

Acum hai sa revenim totusi la oile noastre. pe meleaguri mioritice 🙂 , unde altfel ar fi oi, daca nu in dulcea noastra tara ?! 😉  Dupa cum bine vedeti in titlu , eu imi doresc nu ff mult, cel mai mult : o geanta Chanel model clasic. adica Flap Bag !

Mi-o doresc atat de mult incat o visez noaptea, ce sa mai, este geanta potrivita oricarei tinute, merge cu absolut orice, si cu un trening, dar il accesorizezi bine, serios! Cu o rochie nici nu mai vorbesc sau cu o pereche de colanti si un top simplu, cu orice model de cizme sau ghete !

In frumoasa vacanta de Craciun si Revelion am fost la Paris, insa n-am gasit o casa memoriala a lui Coco Chanel, in schimb cucoanele cochete n-au lipsit din peisaj, cu o blana de vulpe, accesorizata perfect de o geanta Chanel sau o geanta Louis Vuitton.

As fi vrut sa fi fost eu in locul lui Uma Thurman, sunt amandoua blonde la urma urmei ! 😉 Dream on, dream on, baby!

Sau in locul lui Jessica 🙂 Keep on dreaming baby! Please don’t stop!

Lasă un răspuns

