Haine de sambata seara :)

Buna seara fetelor!

Scriu la o ora atat de tarzie pentru ca pt mine este amiaza! M-am trezit la ora 3 azi, adica 15:00!! Da, sunt o mare lenesa! Exista o explicatie totusi… Aseara fiind sambata seara…nu puteam in fel si chip sa stau in casa, bine, sincer la ce frig s-a napustit asupra tarii, nu prea imi venea sa ies in oras infofolita! Pt ca desi am o tendinta clara pt haine subtirele, iubitul meu nu ma prea lasa sa ies afara imbracata  doar cu o geaca , o pereche de cizme si cu o rochie flu-flu pe sub, mai bine zis, mai mult dezbracata! Dar, vorba sintagmei : ” Scopul scuza mijloacele” , ieri dupa-amiaza am primit un telefon de la o prietena care si-a aniversat ziua in club aseara, asa ca, doar nu era sa ma fi dus acolo cu o bluza pe gat, groasa evident si Ugg in picioare?! 🙂

Am dat cu banul eu si iubi, si-n final, am ajuns la un compromis in privinta hainelor: pt ca nu suport ciorapii, iar daca-mi puneam rochie, ramaneam cu picioarele goale…am convenit sa finalizez conturarea tinutei potrivite atat pt sanatatea mea, cat si pt linistea lui iubi, pt ca daca raceam, cine-mi suporta fitele?! El, logic … printr-o pereche de colanti lucioasi , ghete albastre Christian Louboutin recent cumparate, corset negru, palton alb si o geanta plic!

Let’s party! 😉

Lasă un răspuns

