Cu fetele la mall

A venit iarna,  cu ea şi luna cadourilor, de fapt cea mai frumoasa perioada din an, aşa ca mi-am sunat prietenele şi pentru că nu există un motiv mai bun de mers la cumpărături decât achiziţionarea unuia sau a mai multor cadouri. Aşa că ne-am înarmat cu voie bună  şi am plecat la ,,colindat,, prin mall. Vă daţi seama ca iubiţii noştri sunt cei mai fericiţi, în sfârşit au timp să ne cumpere cadouri fără să găsească scuze pentru a se strecura afară, sau cel puţin aşa speram noi 🙂 .

Am ajuns în mall şi sincer nici că se putea mai bine, hainuţe draguţe şi vesel colorate ne aşteptau frumos aranjate pe umeraşe, eram din nou în paradis. Pentru  că începe să fie din ce în ce mai frig afara  şi trebuie sa araţi bine în orice situaţie m-am hotărât să îmi iau o căciula pufoasă cu urechi şi câteva şaluri, pentru zilele răcoroase. Acum sunt pregătită să merg la patinoar cu fetele să bem o ciocolată caldă. Bineânţeles ca nici prietenele mele nu au plecat cu mâna goală, sacoşele fiind pline cu bluze haioase, curele de firmă şi multe accesorii fără de care nu putem trăi :).

Lasă un răspuns

