Cu ghetele la control

Sper că aţi avut ghetuţele curate pentru Moş Nicolae, eu personal am lăsat la uşa de la intrare vreo patru perechi de ghete să fiu sigura că o să imi primesc cadoul şi de ce nu  unul în plus 🙂 . Aşa ca am stat toată noaptea ca pe ghimpi arzând de curiozitate şi când în sfârşit s-a facut dimineaţă… am adormit.  Dar pentru ca am fost cuminte nu am găsit nuieluşa buclucaşă ci o pungă plină de cadouri :). Ştiu că sunt mai nerăbdătoare ca un copil mic dar sincer nu există lucru mai frumos pentru mine ca primirea unui cadou, emoţia dinainte şi surpriza care ma aşteaptă în cutie,  senzaţii tari, mai ales dacă în punga de cadou se află o bluza sexy, o curea D&G sau o geanta roşie, atunci sunt în Rai.

Lasă un răspuns

