La cumparaturi… prin magazine online de haine vintage

Desi mi-am cumparat in fiecare zi multe haine „must have” ( asa-mi scuzam eu dependenta de shopping, prin faptul ca tot ce gaseam dragut prin magazine online sau mall-uri, era absolut necesar sa faca parte din garderoba mea, chiar daca fara nici un fel de exagerare, multe dintre ele sunt si acum aruncate pe raftul din spate, inca cu eticheta), parca niciodata n-am suficient de multe haine din care sa compun zilnic tinute de invidiat si care sa-mi dea super incredere in mine de fiecare data cand ies din casa 🙂

Nici Bill Gates, care are un cont foarte „gras”, nu cred ca-si cumpara zilnic „un munte” de haine, pt ca orice sac are un fund! 🙂 Iar sacul meu se pare ca e unul de max 60 litri, adica mediu ! 🙂 Asa ca, daca tot mi-a venit ideea cu acest blog, m-am gandit „sa bag un pic ochiul” la asa-zisa concurenta, adica acele cateva magazine online cu haine vintage, pt ca sincer fetelor, eu am pus in categorii tot felul de obiecte de vestimentatie, care mai de care mai variate , mai colorate, mai blanoase, tricotate, etc., de care eu acum m-am saturat, dar normal ca mi-au placut f f mult atunci cand le-am cumparat, in plus toate prietenele mele de cum au vazut blogul si-au exprimat clar dorinta de a  cumpara ele tot 🙂 si ma tot intreaba ce-i in capul meu, ca tot ce am e dragut, pai ce sa am in cap…. un creier de femeie! 🙂

Revenind la celalalte magazine online vintage, sincer, chiar sunt fericita ca mi-a venit si mie ideea asta, pt ca nu numai ca e loc pt toata lumea pe aceasta piata, dar uite asa o sa-mi iau si eu cateva genti vintage de calitate , la pret de una noua! „Kill deal” , nu? 🙂

Lasă un răspuns

