Pregatindu-ma de film

Ce isi doresc femeile? Aste este intrebarea de pe buzele tuturor barbatilor, iar raspunsul este foarte simplu – nici noi nu stim😀. In fiecare moment al zilei eu imi doresc altceva, de exemplu aseara am fost la film si uitandu-ma in dulap dupa tinuta potrivita mi-am dat seama ca nu am o geanta universala, stiti voi: nici prea mare, nici prea mica, dar incapatoare si intr-o culoare neutra s-o pot lua si la blugi dar si la o rochie, deci aseara imi doream foarte tare aceasta genta.

Sa fiu sicera nu ma pot plange ca nu am genti sau posete, cand deschid sifonierul mai au putin si cad pe mine, dar ca orice femeie ma satur repede de lucruri, asa ca aseara am petrecut cam 45 de minute uitandu-ma la genti si la hainele din dulap incercand sa gasesc o combinatie care sa ma atraga. Cand am intrat in criza de timp ca incepea filmul tinuta s-a conturat foarte repede, am luat o pereche de jeans cu adidasi Nike si un tricou Harley Davidson, geaca de piele si gata. O femeie trebuie sa aiba in garderoba sa haine potrivite pentru orice situatie, o plimbare in parc, o seara in club sau o intalnire de afaceri.

Lasă un răspuns

