Cadouri haioase si personalizate de sarbatori

A mai trecut o zi, ce bine, pt ca de abia astept sarbatorile, cu toate ca anul acesta spritul lor nu se prea simte din cauza zilelor insorite, care parca nu prevestesc venirea iernii, ci a primaverii, lucru care sincer nu-mi displace, pt ca de cand a aparut modelul de cizme UGG , mi-am dorit f mult sa le pot etala si cu tot felul de rochii fara sa fiu nevoita sa-mi pun dres ! Nu suport dresurile si sincer cred ca toate femeile imi impartasesc parerea, bine exceptie fac cele cu banda din dantela, perfecte cu  portjartier…hmm… irezistibil 🙂

Sarbatorile sunt  motivul perfect de a gati…ups!…de a merge la cumparaturi de cadouri … pentru mine! 🙂

Am inceput de astazi sa „colind” magazinele online sub pretextul ideal ” trebuie sa testez piata inainte de a ma decide asupra cadourilor potrivite pt iubit, familie si prieteni ” , dar de fapt orice magazin online accesam cu diferite tipuri de cadouri personalizate , cadouri haioase, eu tot pt mine ma uitam… oricum foarte multe lucrusoare dragute, frumos ambalate am gasit, nu m-am putut abtine sa nu cumpar cateva si uite asa am ajuns sa-mi golesc cardul cu o rapiditate incat daca masuram viteza de tranzactionare, cu siguranta era mai mica decat a oricarei atlete castigatoare de multe medalii de aur 🙂

Of, pe cat de entuziasmata eram de noile achizitii, pe atat de ingrijorata eram de faptul ca nu-mi mai ramasesera prea multi bani disponibili pt cadouri pt cei dragi. „Ei lasa, nu te mai stresa, ca faci riduri!”, mi-am zis, pt ca in fond sarbatorile sunt abia peste o luna… gasesc o solutie pana atunci, ca doar de exemplu iubitului doar n-o sa-i cumpar din banii lui un cadou?! Not nice!

Cat de shopaholica puteam fi? Suficient de mult credeti-ma, o sa-mi dati perfecta dreptate cand o sa vedeti numarul f f mare de haine dragute din categorii!  🙂

Lasă un răspuns

