La cumparaturi online

E toamna, anotimpul perfect in care poti purta orice, oricand, totul este permis cand este vorba de moda si cine credeti ca este cea mai fericita persoana cand vine vorba de ,,Fashion” ? EU – cine alta- ca doar ma culc cu gandul la haine, visez haine si ma trezesc gandindu-ma la haine. Unii ar spune ca sunt nebuna, gen iubitul meu :), altele m-ar aproba fara ezitare. Daca tot vorbim de haine, stiti ce ma bucura pe mine foarte mult, in afara de mersul la cumparaturi? Ei bine cumparaturile online!

Imaginati-va ca este iarna si ninge afara, traficul este infernal iar frigul te indeamna sa stai in pat cu o ciocolata calda in mana si cu laptopul in brate, navigand pe internet in cautarea unor cizme, paltonase sau doar a unui ruj. Eu sunt un mare fan al magazinelor online, pot cumpara mai multe lucruri si mult mai repede, doar un click si jacheta de piele de crocodil din Franta este a mea 🙂 . Intr-un magazin online poti gasi aproape orice, oferta este variata si cu preturi  pentru toate buzunarele, eu una mi-am cumparat placa de snowboard de la un asemenea magazin si sincer sunt foarte incantata de ea :). Asta este un motiv in plus de ingrijorare pentru iubitul meu, chiar daca nu ma plimb prin magazine, la propriu, pot sa ma plimb online si sa cheltui iar banii de curent pe o poseta sau pe un tricou Mango.

Lasă un răspuns

