Dupa un weekend nebun…

Nici nu stiu cu ce sa incep… dificil 🙂 Inca nu mi-am revenit din starea euforica din weekend, amplificata de o durere de cap de care nu pot scapa, orice ce as face, am incercat in fel si chip… 😦  Bine, nici nu ma mir ca nu-mi trece, dupa cocktail-urile cu umbreluta din club si muzica, pe care inca o aud, chiar si cand dorm 🙂 Oricum… tare muzica … si la propriu si la figurat !

Eu si fetele am facut senzatie in club, nu de alta, dar era cazul dupa tot timpul alocat pregatirii, parca ne maritam toate in seara respectiva, toata saptamana ne-am tot pus aceeasi intrebare ” cu ce haine ne imbracam sambata?”.  Eu pot sa spun ca am trisat, am dat repede fuga la mall si „problem solved” … yuppy 😀

De cand sunt implicata intr-o relatie f f  fericita , iesirile in club cu fetele sunt ca sarbatorile pt mine … din Craciun in Paste, de aceea momentul pregatirii pt iesire s-a transformat intr-un adevarat ritual  : Scrub cu ciocolata + o baie fierbinte cu saruri marine +unt de corp hidratant cu ciocolata – CHECKED ; machiajul si parul – sa orbeasca pana si  un ochi perfectionist – CHECKED ; colantii „magici” + top alb + curea – CHECKED ; cizme , palton , geanta – uff! NOT CHECKED 😦 , nu puteam sa cred, cum,cum? la naiba! uitasem complet de cele 3 accesorii, de alfel cele mai importante intr-o tinuta, ce-o fi fost in capul meu?! pe bune! Vorba lui Carrie in „Totul despre sex” : „O rochie de 10$ se potriveste perfect cu o pereche de pantofi Manolo Blahnik” … stiam eu seara asta in toata perfectiunea ei trebuia sa fie stricata de ceva! Ma tot autosugestionam ca totul se va rezolva repede daca am putina rabdare si nu ma impacientez atata pt un fleac, cum ar spune iubitul meu, ce bine ca nu-i acasa acum, nu de alta, dar as mai fi si tipat la el in mod gratuit, saracu’ !

Am reusit sa ma calmez intr-un final, dupa ce am probat cateva geci, paltoane, cizme, ghete, iar machiajul si parul mi se stricau cu o repeziciune … nici  super mascara Dior Show nu mai facea fata. In sfarsit !Evrika! Am reusit sa gasesc „combinatia perfecta” .

Pantofii Christian Louboutin ma scot tot timpul din orice incurcatura… de paltonul Zara nu mai vorbesc, ce sa mai cand ma gandesc la geanta Chanel… raman muta ! Toate aceste 3 accesorii isi fac treaba de minune si banii de altfel!

Cu toate ca  inainte cu multe zile de „marea” iesire ma imaginam pe ringul de dans in tot felul de modele de rochii, care mai de care mai vaporoase, elegante si in acelasi timp sexy, clubul m-a primit cu bratele deschise si intr-o tinuta simpla , lejera, cu o atitudine sexy, pt ca in final „the attitude makes it all!” 😉

Lasă un răspuns

