Un castel pentru o rochie :)

E sambata si asta este seara fetelor, e seara pe care am asteptat-o toata saptamana, doar noi fetele cu cate un cocktail colorat si cu umbreluta dansand pana la dimineata. Va dati seama ca de cand m-am trezit nu fac decat sa ma gandesc – IN CE MA IMBRAC? Ufff, daca as avea un sifonier magic, de unde sa scot mereu haine noi, rochii colorate si sexi, fustite haioase, ar fi perfect, viata mea ar fi mai frumoasa si nu as mai pierde atat de mult timp in fata sifonierului, probabil as face lucruri mai interesante.

Asa ceva este posibil doar in filme si sigur pana diseara nu voi gasi Lampa lui Aladin 🙂 , asa ca din imensul meu sifonier ticsit cu haine va trebui sa gasesc ceva, iar cand zic ceva ma gandesc la o rochie, pentru ca e seara in care vreau sa ma simt bine, sa fiu feminina si sexi, iar o rochie este exact de ce am nevoie. Bineinteles ca daca ar fi dupa mine as da fuga pana la mall si as cumpara nu una ci 2-3 rochite, de care nu as avea nevoie, insa m-as simti mai bine, dar am langa mine ,,vocea ratiunii” iubitul meu care are capul pe umeri. O sa vedeti, am in dulap o gramada de rochii si rochite, dar dupa ce am iesit odata cu ele parca nu ma mai atrag la fel de mult, cu toate ca in momentul lor de glorie au fost f f f apreciate. Oricum mai e timp pana diseara sa imi gasesc o rochita, in dulap sau la magazin 😀 si pana la urma nici nu conteaza chiar asa mult ce imi pun pe mine atat timp cat ies cu fetele totul e perfect!

Lasă un răspuns

