Colantii magici

Mai devreme va scriam despre faptul ca sunt foarte nerabdatoare sa vina seara sa ies cu fetele mele in club 🙂 . Bun, totul perfect, da, as vrea eu… pt ca dupa „sapaturi adanci” in sifonier … nimic, nici urma de ceva care sa se ridice la inaltimea acestei seri mult asteptata… Uff!! Chiar trebuie, orice ar fi, sa „dau o fuga” pana in paradis … pardon MALL 🙂

Zis si facut! Bineinteles ca dupa toate plasele cu care am venit acasa ieri, asta mai lipsea sa-i zic iubitului meu ca ma duc din nou la cumparaturi .. no, no, sa nu faceti vreodata greseala asta , trust me! 🙂 . Sub pretextul ca trebuie sa schimb o pereche de ghete cumparate ieri, am fugit, nu singura, ci cu o prietena, pt ca tot timpul la cumparaturi de orice fel trebuie sa mai ai cu tine pe cineva cu o opinie obiectiva !

Wanted : ROCHIA PERFECTA ! Nici urma de ea… 😦 . Ma tot autosugestionam : „sa nu las nimic sa strice ziua asta” , dar pe cine minteam, tinuta este cea mai importanta intr-un scenariu perfect in care decorul este ringul de dans .

Tot „masuram” vitrinele cu privirea, pana cand am ajuns la Stradivarius si acolo erau ei : o pereche de colanti  lucioasi negri magici! Deja tinuta perfecta mi s-a conturat  in minte : colantii negri cu un top simplu alb si cureaua  cu fluturas cumparata ieri . O tinuta simpla, de bun gust si totusi de efect ! „Cu simplitatea nu dai niciodata gres” , mi-am zis! 🙂

Lasă un răspuns

