O poseta pentru fiecare

V-ati gandit vreodata cum ar arata o tinuta fara o poseta sau geanta? Va spun eu: goala!! Indiferent ce pui pe tine daca ai o geanta frumoasa si de calitate nu mai conteaza restul, iar o femeie trebuie sa aiba neaparat in garderoba ei o geanta mare neagra, pe care o poti purta la orice si in orice ocazie si o poseta plic, pentru ocaziile alea speciale la care trebuie sa fim cochete.

Asta nu inseamna ca eu am doar doua genti sau ca voi nu trebuie sa va mai cumparati nimic, NUUUU!!!! Imi plac gentile, mai ales cele rosii, am eu un piticut care topaie cand vede culoarea rosie si daca ar fi dupa el as cumpara tot ce vad rosu 🙂 , dar ideea e ca avem nevoie de genti, nu doar sa ne caram viata in ele, dar pentru a da culoare hainelor si pentru a ne face sa ne simtim mai bine. Un barbat nu va intelege niciodata dar voi stiti despre ce vorbesc, asa ca, cu prima ocazie in care vedeti o geanta care va place nu ezitati – Cumparati-o!

 

Lasă un răspuns

