Cureluse buclucase

A fost o zi superba de toamna si pentru ca nu o puteam pierde m-am hotarat sa merg la o mica plimbare prin oras, sa respir un pic de aer curat si sa ma bucur de razele calde ale soarelui.

Totul a fost perfect pana m-am trezit in fata unei vitrine, iar inauntru pe un manechin subtirel era ea – curelusa – care m-a fermecat instantaneu :), era subtirica din strasuri cu o catarama fluturas, semana perfect cu ceva ce vazusem mai demult pe net la o prezentare de moda va dati seama ca am intrat imediat si am cumparat-o, sa imi dau seama dupa aceea ca de fapt nu imi prea trebuia si mai aveam ceva asemanator aruncat prin dulap 😀 . Asa suntem noi femeile, impulsive si foarte foarte schimbatoare!!

Lasă un răspuns

